خودروی حمل غیر اصولی لاشه‌های مرغ گوشتی در زهک توقیف شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۳:۴۴
کد خبر: ۸۵۲۱۲۵
خودروی حمل غیر اصولی لاشه‌های مرغ گوشتی در زهک توقیف شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک با همکاری نیروی انتظامی موفق به توقیف یک دستگاه خودروی سواری در حاشیه شهر زهک که اقدام به حمل غیر اصولی لاشه تعداد زیادی مرغ گوشتی نموده بود، شدند .

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ منطقه سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان ادامه داد: از آنجائیکه این امر باعث به خطر افتادن بهداشت عمومی و سلامت جامعه میشود و از طرف دیگر مرغداریها در صورت بروز تلفات باید با هماهنگی اداره دامپزشکی نسبت به دفن بهداشتی لاشه در سپتیک مرغداری اقدام کنند که این امر هم اتفاق نیفتاده بود؛ احتمال اینکه متخلف مذکور قصد تزریق لاشه ها به بازار کشتار روز و فروش آن ها را داشته شدت گرفت . 


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: متخلف به دادسرا معرفی و تحت بازجویی قرار گرفت و در همین راستا دو نفر دیگر از کارکنان مرغداری نیز به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. پرونده متخلفین تحت پیگیری و تحویل مراجع قضایی شهرستان می باشد . 

پورمردان در پایان خاطرنشان کرد: لاشه ها با نظارت نیروی انتظامی، اداره حفاظت محیط زیست و اداره دامپزشکی در حاشیه شهر در محلی مناسب و در گودالی که به وسیله بیل مکانیکی به عمق 3 متر حفر گردید، طبق ضوابط زیست محیطی مدفون شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز