فعالیت ۱۱۵ سمن در حوزه جوانان همدان

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۰:۳۸
کد خبر: ۸۵۸۵۱۳
فعالیت ۱۱۵ سمن در حوزه جوانان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: هم اکنون ۱۱۵ سمن در حوزه جوانان این اداره کل در بخش های مختلف فعالیت دارند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محسن جهانشیر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان همدان به لحاظ فعالیت و تعداد سمن‌ها جزو پیشتازان در سطح کشور است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۳۰ هزار جوان در سطح همدان زندگی می‌کنند که ۲۴.۷ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

جهانشیر افزود: با توجه به جمعیت قشر جوان استان، سمن‌های جوانان با رشد بسیار خوبی روبه رو است و ۲۷ نوع فعالیت را در قالب چهار گروه انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این سمن‌ها در حوزه‌های مذهبی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی – پژوهشی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: بیشتر فعالیت سمن‌ها در حوزه زوج‌های جوان با رویکرد تحکیم بنیاد خانواده است که بر این اساس ۱۰۲ کارگاه در حوزه ازدواج طی سال قبل برگزار شد.

وی یادآور شد: در این کارگاه‌ها که ۳۶۰ ساعت در مجموع به طول انجامید، ۵۰ مدرس برای سه هزار و ۹۹۰ زوج جوان دوره‌های آموزشی برگزار کردند.

جهانشیر افزود: توجه به حوزه جوانان و بانوان رویکرد اصلی دستگاه ورزش استان همدان است که در واقع تحقق اهداف گام دوم انقلاب را به دنبال دارد.

وی همدان را سرشار از جوانان و بانوان مستعد دانست و گفت: به توانمندی این قشر اعتقاد فراوان داریم و بر این اساس در پست‌های مدیریتی نیز از آنها استفاده می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: درخشش بانوان در مسابقات سال قبل بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز نشان داد توجه به این قشر موفقیت چشمگیر آنها را به دنبال خواهد داشت.

جهانشیر افزود: حمایت از بانوان ورزشکار همانند آقایان به صورت یکسان انجام می‌شود چرا که معتقدیم در مسیر قهرمانی توانمند و موفق هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز