ترمیم موهای آسیب دیده با روشی فوق العاده

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۰:۵۵
کد خبر: ۸۶۴۳۲۵
ترمیم موهای آسیب دیده با روشی فوق العاده
یک متخصص پوست ومو گفت: اولاپلکس با تأثیرگذاری بر مولکول‌های ساختار مو این امکان را ایجاد می‌کند که بافت توانایی ترمیم مو‌های آسیب دیده را داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ متخصص پوست و مو درباره اولاپلکس  و موارد استفاده از این ماده اظهار کرد: اولاپلکس ماده‌ای است که به منظور جلوگیری از بروز  صدمات در موها و ترمیم آسیب‌های ایجاد شده بر روی مو‌هایی که به دلیل استفاده از مواد شیمیایی از جمله؛ رنگ، دکلره، مواد شیمی درمانی، پروسه‌های حرارتی یا مکانیکی آسیب دیده‌اند؛ استفاده می‌شود تا مو‌ها دوباره سلامت و درخشش خود را به دست آورند.

وی در ادامه افزود: اولاپلکس این عملیات را با تأثیرگذاری بر مولکول‌های ساختار مو انجام می‌دهد تا بافت مو توانایی ترمیم  مو‌های آسیب دیده را داشته باشد؛ در واقع اولاپلکس یک افزایش دهنده پیوستگی ساقه مو است که پیوند‌های از بین رفته ساختار مو را ترمیم می‌کند.

وی گفت: کسانی که موهایشان را رنگ یا دکلره می‌کنند و از مواد شیمیایی برای صاف و فر کردن مو‌های خود بهره می‌گیرند، حتی کسانی که به مدت طولانی از سشوار یا اتو برای صاف کردن مو استفاده  می‌کنند؛ نیاز به استفاده از اولاپلکس دارند.

متخصص پوست و مو در ادامه بیان کرد: اولاپلکس در ترکیب رنگ‌ها به کار گرفته می‌شود تا در طول فرایند هایلایت یا بالیاژ و رنگ کردن کمترین آسیب متوجه مو شود؛ حتی در مواردی بعد از آب کشی به مو‌ها زده می‌شود تا استحکام تار موها حفظ شود.

وی درباره تفاوت روغن‌ها و اولاپلکس گفت: ماسک‌های روغنی تاثیر موقت دارند و اثربخشی آن‌ها بر سطح تار مو است و مدتی حس خوب به ما می‌دهد، اما دوامی ندارد؛ این در حالی است که اولاپلکس به درون ساقه‌ها نفوذ می‌کند و باعث ترمیم مو‌های آسیب دیده می‌شود و اثر طولانی مدت دارد.

مراحل درمانی اولاپلکس

 ایشان درباره مراحل درمانی اولاپلکس گفت: اولاپلکس شامل ۳ مرحله درمانی است؛ مراحل اول و دوم در مراکز سالن‌های زیبایی معتبر انجام می‌شود، اما مرحله سوم در خانه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اولاپلکس برای بازگرداندن استحکام و الاستیسیتی مو در سالن‌های زیبایی کاربرد دارد به این صورت که به رنگ و دکلره اضافه می‌شود تا به فولیکول مو قدرت محافظت از خود در مقابل آسیب‌های ناشی از رنگ و روشن کردن را بدهد.

او درباره درمان در خانه گفت: مرحله سوم درمان در خانه انجام می‌شود. درواقع همان اولاپلکسی که در سالن‌های زیبایی استفاده می‌شود، به صورت رقیق شده در خانه به کار می‌رود. درحالی که همچنان اثرگذاری مفیدی دارد.

وی درباره نحوه‌ مصرف اولاپلکس گفت: از اولاپلکس هفته‌ای یک بار برای مو‌های سالم می‌توان استفاده کرد، اما برای مو‌های ضعیف تا ۳ بار استفاده هم مجاز است، برای استفاده از اولاپلکس باید آن راروی مو‌های نم‌دار بریزید و شانه بزنید، سپس با شامپو مناسب شست و شو دهید، به ایننکته توجه داشته باشید که این ماده به مدت ۱۰ دقیقه مواد بر روی مو بماند، اما هر چه زمان زیادتری بماند اثرگذاری اولاپلکس بیشتر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز