با دستور استاندار تهران؛

تشکیل کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده در شهرستان های استان تهران

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۱:۳۷
کد خبر: ۸۶۵۷۲۹
تشکیل کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده در شهرستان های استان تهران
محسنی بندپی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان تهران با اشاره به نقاط ضعف و قوت آیین نامه اجرایی جدید کارگروه گفت: نادیده گرفتن فرمانداران در آیین نامه جدید کارگروه اجتماعی و فرهنگی به عنوان یک ضعف جدی است و بر این اساس تشکیل کارگروه متناظر استانی در شهرستان ها ضروری است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی ، سلامت و زنان و خانواده با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت گفت: کارگروه اجتماعی و فرهنگی با توجه به ضرورت ایجاد نشاط مورد توجه است و بر این اساس باید در ایام تابستان برای ارتقای مهارت های زندگی برای دانش آموزان و جوانان در این کارگروه برنامه ریزی های جدی انجام شود.

وی با اشاره به وظیفه برنامه ریزی کارگروه اجتماعی و فرهنگی در خصوص تأمین اوقات فراغت تابستانی افزود:دستگاه های متولی راه و نیروی انتظامی نیز با توجه به سفرهای تعطیلات تابستانی اقدامات و وظایف را در این راستا اجرایی کنند.  

محسنی بندپی در ادامه به موضوع بررسی آیین نامه اجرایی جدید کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اشاره کرد و گفت:از همان ابتدا در خصوص ضعف آیین نامه جدید نکاتی را بیان کردیم و با توجه به اینکه هر کارگروه و ساختاری که در غنا بخشیدن به وظایف کارگروه اقدام کند اثرگذار است، نقاط قوت آیین نامه باید اجرایی و نقاط ضعف بررسی شود.

وی با بیان اینکه شخص استاندار و دستگاه ها در کارگروه هستند و دیگر نیازی به بررسی مجدد نیست تصریح کرد: کارگروه اجتماعی و فرهنگی و ادغام کارگروه سلامت و زنان و خانواده در آن با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه دستگاه ها و برنامه ریزی ها در این موضوعات  به اهمیت این کارگروه می افزاید.

استاندار تهران گفت: در این سالها غفلت از توجه به تأمین سلامت اجتماعی و تنها توجه به سلامت جسمی را شاهد بودیم و نیاز به بازنگری اساسی است.

محسنی بندپی با اشاره به یکی از نقاط ضعف آیین نامه جدید اجرایی کارگروه عنوان کرد:نادیده گرفتن فرمانداران در این آیین نامه یک ضعف است و اگر فرمانداران در آیین نامه اختیار نداشته باشند برای اجرای دستورالعمل ها از سوی دستگاه ها با مشکل مواجه می شویم.

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز