مدیرکل دفتر امور مجلس در نشست رابطان استانی و حوزه ستادی امور مجلس؛

حل بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با تعامل سازنده نمایندگان مجلس

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۷:۲۵
کد خبر: ۸۷۳۲۹۰
حل بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با تعامل سازنده نمایندگان مجلس
مدیرکل دفتر امور مجلس در نشست رابطان استانی و حوزه ستادی امور مجلس؛ تعامل سازنده با نمایندگان مجلس را عامل حل بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش بر شمرد و بر آن تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد خرم صبح امروز در نشست مشترک رابطان امور مجلس ادارات کل  آموزش و پرورش استان ها و حوزه ستادی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزارشد، اظهار کرد: رابطین مجلس باید فضای سیاسی جامعه و استان خود را بشناسد و بر شرایط آموزش و پرورش مسلط باشد.

وی تاثیر خوب عمل کردن و یا نکردن استان ها را متوجه وزارتخانه دانست و افزود: نگاه تیز بینانه و تعامل نسبت به نمایندگان مجلس ضروری است و رابطین امور مجلس باید قوانین و مقررات را روان تر به پیش ببرند.

خرم ادامه داد: نمایندگان دلسوزی در مجلس شورای اسلامی داریم که همواره در تخصیص بودجه و طرح های عمرانی  همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشته اند.

وی بر عدم برخورد سیاسی با نمایندگان مجلس تاکید و عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای برقراری تعامل با نمایندگان مجلس  به کار گیرید و از این ظرفیت برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استفاده کنید.

مدیرکل دفتر امور مجلس تصریح کرد: رابطان امور مجلس در پاسخگویی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی منطقی و مستند عمل کنند و از مشارکت آنها در مجمع و سایر حوزه ها بهره مند شوید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز