برطرف شدن مشکل تهویه ایستگاه مترو تئاتر شهر تا ۱۰ روز آینده

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۶:۴۲
کد خبر: ۸۷۴۷۹۴
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: بهبود سیستم ایستگاه مترو تئاتر شهر در خط سه، در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده سیستم تهویه این ایستگاه بهبود خواهد یافت.

به گزارش گروه روی خط رسانه های برنا؛ فرنوش نوبخت (مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه) درباره نامناسب بودن سیستم تهویه ایستگاه مترو تئاتر شهر، گفت: نواقص سیستم تهویه مترو خط ۳ از قبل بوده است. ما یک شرکت بهره‌برداری هستیم و هر تجهیزاتی که ساخته و در اختیارمان گذاشته شود را استفاده می‌‌کنیم، اما بهبود سیستم ایستگاه مترو تئاتر شهر در خط سه، در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده سیستم تهویه این ایستگاه بهبود خواهد یافت. سیستم تهویه این ایستگاه ناقص است و رفع خرابی‌های آن در حال تکمیل است.

وی در ادامه درباره سیستم تهویه سایر خطوط متروی تهران افزود: خط ۷ از  یک سیستم جدید تهویه برخوردار است، در خطوط ۱ و ۲ هیچ مشکلی وجود ندارد، در خط ۴ تمامی ایستگاه‌ها تهویه هوا دارند. سیستم تهویه خط ۳ نواقصی دارد که رفع برخی از آنها به زودی محقق خواهد شد و برخی از نواقص که به قدیمی بودن تجهیزات مربوط است، رفع آن زمانبر خواهد بود. خط ۵ از سیستم تهویه برخوردار نیست.

نوبخت با بیان اینکه روزانه دوبار سطح سرویس‌دهی به مسافران بررسی می‌شود، تصریح کرد: روزانه ۲۰۸۶ اعزام از ایستگاه‌های مترو انجام می‌شود و ۱۸۰۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند، در نتیجه نیازمند یک سیستم منسجم در اداره مترو هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره طولانی بوده ورود قطار به ایستگاه‌های خط ۳ نیز گفت: اکنون در این خط سرفاصله حرکت قطارها ۸ دقیقه است که در حدود ۲۰ ماه پیش این ساعت ۱۸ دقیقه بوده است. این خط از پایانه برخوردار نیست تا بتوانیم قطارهای بیشتری را در این خط تامین کنیم و با راه افتادن پایانه امکان کاهش این سرفاصله فراهم خواهد شد.

نوبخت درباره کمبود قطار در ایستگاه های مترو، به ویژه خط ۳ نیز گفت: کمبود قطار یک مساله کاملا بنیادی است و کمبود واگن داریم، اما مشکل تامین قطعات یدکی و نواقص عمرانی که از گذشته بوده است نیز بر مشکلات این خط افزوده است که با تلاش همکاران در حال رفع نواقص هسیتم تا سطح سرویس ها بهبود یابد.

منبع:ایلنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز