گفتگوی هفته| نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها:

هزینه‌کرد ۳۰ میلیاردی برای انتخابات شورایاری دروغ است/ شورایاران دغدغه زیادی برای حل آسیب‌های اجتماعی دارند

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۵:۲۰:۰۸
کد خبر: ۸۷۵۳۹۷
هزینه‌کرد ۳۰ میلیاردی برای انتخابات شورایاری دروغ است/ شورایاران دغدغه زیادی برای حل آسیب‌های اجتماعی دارند
در خبرها هزینه‌کرد 30 میلیاردی برای انتخابات شورایاری از سوی مدیریت شهری مطرح شد این در حالی است که سیدآرش حسینی میلانی این ادعا را رد می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پنجمین دوره انتخابات شورایاری در 4 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد. با این حال برخی از هزینه‌کرد غیر متعارفی خبر دادند که برای برگزاری این انتخابات صورت گرفته است. ادعایی که از سوی سیدآرش حسینی میلانی، نایب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، رد شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره بودجه برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: بودجه‌ای که برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در بودجه سال 97 از سوی شورای شهر تصویب شده و مورد تائید فرمانداری هم قرار گرفته است، شش میلیارد تومان است.

حسینی میلانی ادامه داد: صحبت‌هایی که این روزها درباره بودجه انتخابات شورایاری‌ها مطرح و در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به نقل از برخی از افراد مطرح می‌شود، از جمله بودجه 30 میلیاردی یا 20 میلیاردی و 18 میلیاردی، هیچکدام به تائید شورا نرسیده است.

نایب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در پاسخ به این انتقاد که چرا شورایاری‌ها به آسیب‌های اجتماعی وارد نشده‌اند؟ اظهار داشت: عدم ورود شورایاری‌ها به عرصه مسائل اجتماعی و محیط پیرامونش صحیح نیست. شورایاران محلات بارها درخواست‌های زیادی در ارتباط با شرایط پیرامونی و مسائل و مطالبات اجتماعی مطرح کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به پیگیرهای مجدانه برای تامین زمین کلانتری اشاره کرد تا بدین ترتیب مشکل آسیب اجتماعی و عدم امنیت حل شود.

حسینی میلانی با تاکید بر اینکه معتقدم شورایاری‌ها می‌خواهند آسیب‌های اجتماعی را کم کنند، تصریح کرد: نقشی که شورایاری‌ها ایفا می‌کنند، نقش امین، قهرمان و معتمد محله است و بی‌تردید بسیاری از آنها در جهت حل و فصل مسائل شهروندان اقدام می‌کنند. متاسفانه شاید مدیریت شهری یا سایر ارگان‌ها واکنش سریعی برای پاسخ به درخواست‌های آنها و حل مشکلات مطرح شده از سوی شورایاری‌ها نداشته باشند اما آنان افرادی دلسوز هستند.

وی افزود: ده‌ها مورد مثال برای وجود دغدغه کاهش آسیب‌های اجتماعی و درخواست‌های شورایاری‌ها در این خصوص وجود دارد. شورایاری‌ها گزارش‌های زیادی در بحث‌های ترافیک، آسیب اجتماعی، آلودگی هوا و فضای سبز داده‌اند که جزو مطالبات محلات‌شان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز