معاون وزیر ورزش وجوانان در نشست به نماینده سمن های سه استان کشور؛

تندگویان: امکان بهره وری از فضای مجازی و بسترهای الکترونیک باید در تمام استان ها فراهم شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۰:۵۸
کد خبر: ۸۷۸۵۵۸
تندگویان: امکان بهره وری از فضای مجازی و بسترهای الکترونیک باید در تمام استان ها فراهم شود
نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان با نمایندگان مجامع سه استان سیستان و بلوچستان ؛ هرمزگان و کرمانشاه در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ محمد مهدی تندگویان-معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان -دراین جلسه گزارشی از وضعیت و عملکرد سمن های این سه استان ارائه کرد .

وی در ابتدا با اشاره به فعالیت حائز اهمیت سمن های استان سیستان و بلوچستان گفت :  مجامع مردم نهاد این استان  ،در بخش تشکل های جهادی  فعال تر هستند.

وی با  تاکید بر اینکه اصلی ترین مشکل استان سیستان و بلوچستان پهناوری آن است، به صورتی که حتی در پایش هایی که انجام شده است این موضوع بیشتر از هرچیزی خود نمایی می کند ادامه داد : برای حل این‌ مشکل باید بستر فضاهای مجازی و الکترونیک را با امکان رصد و پایش افزایش دهیم .

تندگویان افزود : البته این  بهره وری از فضای مجازی و بسترهای الکترونیک و امکانات ارتباطی  باید در تمامی استان ها صورت گیرد و  اعتباراتی  برای مجامع در این خصوص در  نظر گرفته شود .

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در ادامه در خصوص وضعیت  فعالیت های سمن های استان کرمانشاه گفت :  این استان از داشتن معاون جوانان محروم است و دلیل آن نیز به مباحث درون استانی بازمی گردد.در حال حاضر به دلیل نبود معاون امور جوانان در این استان ،بسیاری از طرح ها و برنامه های مرتبط با جوانان دچار مشکل شده است، اما بازهم با این شرایط شاهد تشکل هایی با فعالیت های خوب و مثبت هستیم.

محمد مهدی تندگویان در خصوص سمن های جوانان استان هرمزگان نیز اینگونه توضیح داد: خوشبختانه با تغییراتی که در این استان در سطح مدیریتی و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته، تصور سالی خوب و با تحولاتی مثبت  را در این استان داریم .گفتنی است  مدیران قبلی توجه چندانی به حوزه جوانان نداشتند و امیدواریم مدیران جدید توجه حائز اهمیتی به حوزه جوانان داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز