در جلسه با مدیران کل استانی مطرح شد؛

تاکید کریمی بر توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۲:۴۵
کد خبر: ۸۸۵۲۳۵
تاکید کریمی بر توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده
مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده تاکید کرد و افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز به این مهم تاکید دارد و بارها در صحبت های خود به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و تاثیر آنها بر افزایش ازدواج و کاهش طلاق تاکید کرده است.

به گزارش برنا؛ اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در جلسه امروز صبح معاونت جوانان با مدیران کل استانی, از مدیران کلی که در هفته ازدواج برنامه های متنوع و خوبی برگزار کردند و همچنین از حمایت های معاون امور جوانان و اعتماد به جوانان تشکر کرد.

وی در ادامه به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و خانواده تاکید کرد و افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز به این مهم تاکید دارند و بارها در صحبت هایشان به توسعه مراکز مشاوره ازدواج و تاثیر آنها بر افزایش ازدواج و کاهش طلاق تاکید کرده اند.

کریمی به موضوع مجمع ملی خیرین ازدواج پرداخت و افزود: اساسنامه چگونگی تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان‌ها ارسال شده است تا مدیران کل آن را مورد استفاده قرار دهند.

وی همچنین به آمار تفکیکی ازدواج و طلاق در استان های اشاره کرد و گفت: این آمار را از مراجع تخصصی مربوطه احصا کردیم و در اختیار مدیران کل استانها قرار داده ایم و پیشنهاد می کنم برای اینکه در حوزه آمار و ارقام ازدواج و طلاق با صحبت‌های چند گانه روبرو نباشیم این آمارها را در اختیار  سایر مدیران استان قرار دهید.

وی همچنین به گزارش عملکرد به موقع استانها اشاره و تاکید کرد: دستور العمل هایی برای استان‌ها از جمله دستورالعمل‌ حمایت از تولیدات فرهنگی هنری و رسانه‌ای,  دستورالعمل برگزاری کارگاه های آموزشی ازدواج, دستورالعمل برگزاری تشکیل مجمع خیرین ازدواج و ... ارسال کرده ایم که از مدیران کل استان ها می خواهیم گزارش عملکرد خود را به موقع به این دفتر ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز