معاون عمرانی وزیر کشور:

اعلام دستور العمل تاکسی‌های اینترنتی به زودی

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۰:۴۶
کد خبر: ۸۸۶۲۹۲
اعلام  دستور العمل تاکسی‌های اینترنتی به زودی
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: دستور العمل تاکسی‌های اینترنتی به زودی مصوب و اعلام می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مهدی جمالی نژاد افزود: به منظور رفع مشکلات تاکسی‌های اینترنتی دریک نشست آخرین موضوعات این حوزه به بحث و گفت گو گذاشته شد و موضوعات اختلافی نیز رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است در نخستین جلسه شورای عالی ترافیک دستورالعمل تاکسی‌ها ی اینترنتی را مصوب شود و نتایج آن اعلام شود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: کسب کارهای اینترنتی برای ما بسیار مهم است و این کسب کار فقط در حوزه تاکسیرانی نیست، بلکه کسب و کار اینترنتی در مباحث دیگر مانند پسماند و خرید مایحتاج مردم هم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ما نمی توانیم این طور کسب و کارها را حذف یا محدود کنیم، بلکه باید تدبیری به خرج داد تا بازی بین این قشر و رانندگان تاکسی که از اقشار مظلوم و زحمت کش هستند  برد - برد باشد، چراکه رانندگان تاکسی همیشه به مسایل تمکین کرده اند و در چار چوب های سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها به تعهدات شان عمل می کنند، بنابراین باید بین آن‌ها تعامل ایجاد شود و در این راستا دستور العملی نیز تدوین و مصوب می شود.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت : مشکل اساسی در این زمینه این است اگر این نوع تاکسی‌ها بخواهند در داخل شهرها کار کنند می بایست همکاری و هماهنگی با شهرداری‌ها داشته باشند.

جمالی نژاد افزود: به استناد ماده ۹ قانون حمل و نقل باید شهرداری‌ها مدیریت حمل و نقل شهری را داشته باشند و بنابراین تاکسی های اینترنتی هم باید با شهرداری‌ها همکاری داشته باشند که با دستورالعمل مصوبی این مشکلات نیز حل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز