پلیس:

ادای الفاظ رکیک و انجام حرکات زشت در اماکن عمومی ممنوع

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۰:۰۸
کد خبر: ۸۸۹۸۶۱
ادای الفاظ رکیک و انجام حرکات زشت در اماکن عمومی ممنوع
بر اساس این ماده قانونی، ادای الفاظ رکیک، ایجاد صداهای ناهنجار و انجام حرکات زشت در تمامی اماکن عمومی خصوصا واحدهای صنفی ممنوع و صاحبان اماکن عمومی مکلفند فرد یا افراد متخلف را به پلیس معرفی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به ماده 24 قانون نظارت بر اماکن عمومی، گفت: ادای الفاظ رکیک، ایجاد صداهای ناهنجار و انجام حرکات زشت در تمامی اماکن عمومی از جمله واحدهای صنفی که به صورت مجتمع و پاساژ هستند، ممنوع است و قابلیت پیگرد قانونی دارد.

سرهنگ "تقی افرند"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: به موجب ماده 24 قانون نظارت بر اماکن عمومی، هرگونه عملی از سوی متصدیان واحدهای صنفی و مشتریان آنها در اماکن عمومی که موجب سلب آسایش دیگران شود، ممنوع و مورد پیگرد قانونی است.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: بر اساس این ماده قانونی، ادای الفاظ رکیک، ایجاد صداهای ناهنجار و انجام حرکات زشت در تمامی اماکن عمومی خصوصا واحدهای صنفی ممنوع و صاحبان اماکن عمومی مکلفند فرد یا افراد متخلف را به پلیس معرفی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تخلف از مقررات این آیین‌نامه، برای بار اول به موجب اخطار کتبی و در صورت تکرار طبق ماده 29 قانون نظام صنفی، حسب مورد، موجب لغو موقت یا دائم پروانه کسب می شود و این امر در صورت لزوم مانع از اجرای سایر مجازات‌های اسلامی و قانونی نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز