مشاهده پلنگ در ارتفاعات شهرستان ماسال

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۵:۱۹
کد خبر: ۸۹۰۲۱۷
مشاهده پلنگ در ارتفاعات شهرستان ماسال
فرمانده یگاه حفاظت محیط زیست گیلان گفت : باتوجه به مشاهده پلنگ در ارتفاعات شهرستان ماسال عملیات گشت پیاده و پایش مناطق کوهستانی دراین شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: عملیات گشت پیاده و پایش مناطق کوهستانی شهرستان ماسال با توجه به گزارش‌های رسیده درخصوص مشاهده پلنگ در ارتفاعات این شهرستان انجام شد.

او با اشاره به عملیات گشت پیاده و پایش، افزود: این گشت به همت نیرو‌های حفاظت محیط زیست ماسال و پاسگاه شاندرمن و به منظور آموزش اهالی منطقه در خصوص نحوه برخورد درصورت مشاهده این موجود با ارزش در حیات وحش، و حفظ و حراست از این گونه وحشی انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: به همه اهالی منطقه که امکان ورود این گونه در محدوده نگهداری احشام آنان وجود دارد تذکرات لازم درخصوص شکار نکردن این جانور داده شده است.

ساسان اکبری پور در ادامه تصریح کرد: به اهالی منطقه گفته شده است که اگر احشام آنان مورد حمله قرار گرفت بلافاصله با یگان اداره کل حفاظت محیط زیست و یا پاسگاه محیط بانی شاندرمن تماس بگیرند تا با حضور محیط بانان وکارشناسان یگان، امکان مستند سازی و جبران خسارت وارده صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز