انتقاد حجت نظری، عضو شورای شهر تهران از شورای شهر:

شورای شهر به سمت جوان فریبی رفت/ سن جوانی از نظر شهرداری ۵۰ سال است! +فیلم

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۳:۳۹
کد خبر: ۸۹۸۰۵۱
شورای شهر به سمت جوان فریبی رفت/ سن جوانی از نظر شهرداری ۵۰ سال است! +فیلم
عضو جوان شورای شهر تهران در جریان صحن علنی شورا پس از ارائه پیشنهادی از سوی حسن رسولی در لایحه انتصابات جوانان ، صحن را ترک کرد که در این رابطه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حجت نظری در انتقاد از اعضای شورای شهر در خصوص نحوه سیاست گذاری لایحه انتصاب جوانان در شهرداری تهران صحن شورا شهر را ترک کرد.

وی در توضیح این اقدام گفت: باید ضمانت اجرا برای لایحه انتصابات جوانان وجود داشته باشد اما اعضا رای کلی با لایحه دادند که به جامعه القا کنند موافق جوان گرایی هستند اما با ارائه پیشنهادات مصوبه را بی اثر کردند.

نظری اظهار کرد: جایی که شورا به سمت جوان فریبی رفت آنجا بود که پیشنهاد از سوی شهرداری ارائه شد که مصوبه را ساقط کند. و یکی از اعضای شورای شهر آن را ارائه کرد. در این پیشنهاد عنوان شد که مصوبه به بعد از این تاریخ جاری باشد و قبل از این مصوبه افراد در جای خود باقی بمانند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بهترین نوع تخریب، میتوان دفاع بد باشد و این مصوبه دفاع بد از جوان گرایی بود.

وی تاکید کرد: شهرداری تمام تلاش خود را کرد تا با جوان گرایی تقابل کند و احساس پیروزی دارد. یکی از مدیران شهرداری گفت در طول ۵ ماه اخیر تعداد زیادی از بانوان در لایه های مدیریتی کاهش پیدا کرده است.

نظری بیان کرد: این نگاهی نیست که فکر و انرژی جدید به شهرداری اضافه شود. شرایط دشوار برای کل کشور وجود دارد این امر به شهرداری منتقل شده است و به درآمد معطوف هستند تا شهر را اداره کنند. بر این اساس دغدغه جوان گرایی اولویت ندارد و افقی نمیبینم که مدیران سالخورده کنار بروند جوان گرایی رخ بدهد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به این انتقاد که بحث پوپولیستی برای جوان گرایی وجود دارد، اظهار کرد: شهرداران گذشته تا به امروز با ورود نیروهای جوان مخالفت کردند و تصویب این مصوبه سبب ورود نیرو نمی شود گرچه معتقدم باید نیروی جوان وارد شهرداری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز