برای داشتن پوستی بی عیب و نقص از این ماسک استفاده کنید

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲:۳۳
کد خبر: ۹۰۴۳۶۰
برای داشتن پوستی بی عیب و نقص از این ماسک استفاده کنید
خیار علاوه بر اینکه طعم و مزه خوبی دارد برای پوست هم بسیار مفید است. خوردن خیار مانع ایجاد یبوست می‌شود و مصرف آن مقدار زیادی از پتاسیم و فیبر‌های ضروری برای بدن را تامین خواهد کرد. علاوه بر این، خیار دارای خاصیت ضد‌التهابی، ازبین‌برنده سلولیت، منقبض‌کننده منافذ باز پوست، آبرسان و ازبین‌برنده تیرگی‌های روی پوست هم است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکی از موارد پر‌مصرف خیار استفاده از آن در ساخت و تهیه بسیاری از سفید‌کننده‌ها و روشن‌کننده‌های پوست است. از سوی دیگر گوجه‌فرنگی هم از تاثیرات منفی و مخرب ناشی از رادیکال‌های آزاد می‌کاهد و به باز‌سازی و ترمیم سلولی کمک چشمگیری می‌کند.

به طور کلی توصیه می‌شود برای داشتن پوستی بی‌عیب و نقص از این ماسک ساده اما مفید به طور مستمر و منظم استفاده کنید. شما می‌توانید یک تکه گوجه‌فرنگی را برش بزنید و آن را به طور مستقیم روی پوستتان ماساژ دهید. ممطمئنا تهیه ماسک صورتی که حاوی هر دو این ترکیبات باشد می‌تواند نتیجه بهتری داشته باشد.

یک گوجه‌فرنگی را رنده کنید یا در مخلوط‌کن بریزید تا کاملا پوره شود. پوره گوجه را در کاسه مناسبی بریزید و به آن نصف قاشق غذا‌خوری خامه اضافه کنید و هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوند. در ادامه یک قاشق غذا‌خوری پودر زرد‌چوبه و یک قاشق غذا‌خوری عسل به سایر مواد اضافه کنید و بعد از اینکه آب یک لیموی کوچک و تازه را گرفتید، ۳ تا ۴ قطره از آن را همراه ۲ قاشق غذا‌خوری آرد برنج مخلوط و به سایر مواد اضافه کنید. ترکیب به‌دست‌آمده را خوب هم بزنید تا مواد به طور یکسان با هم مخلوط شوند. ماسک را روی نواحی مورد نظر ماساژ دهید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و بعد آبکشی کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز