مرگ فجیع در تهران

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۷:۰۲:۲۲
کد خبر: ۹۰۵۹۳۷
مرگ فجیع در تهران
شب گذشته یک کارگر 22 ساله پتروشیمی غدیر بعد از چند روز سوختگی در بیمارستانی در تهران فوت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  پنج روز قبل یک کارگر فصلی ۲۲ ساله در پتروشیمی غدیر به دلیل آتش‌سوزی مخزن دچار سوختگی بالای ۶۰ درصد شد که به علت شدت حادثه او را به تهران منتقل کردند.

این کارگر جوان که به گفته منابع خبری، پدر یک بچه دو ماهه است، شب گذشته در اثر شدت سوختگی در تهران فوت کرد؛ جنازه او را به بندر امام منتقل کردند.

ممبینی (روابط عمومی پتروشیمی غدیر) با تایید این حادثه گفت: کارگر متوفی؛ فصلی بوده و تازه سه یا چهار روز بوده که در زمان اورهال کارخانه، کارش را شروع کرده بود اما متاسفانه دچار حادثه شده است.

وی در ارتباط با دلیل حادثه و توضیحات فنی آن گفت: شرح فنی حادثه و جزئیات آن را فردا در اختیار شما خواهم گذاشت.

از قرار معلوم، در پتروشیمی غدیر، ده روز اورهال داشتند که معمولا در اورهال کل کارخانه از مدار خارج می‌شود اما استثنائاً برای تولید همزمان، فقط یک بخش از کار از مدار خارج شده است؛ در این دوره کارگران فصلی برای انجام اورهال به کار گرفته می‌شوند.

در طول این ده روز، سه حادثه کار در این واحد پتروشیمی اتفاق افتاده است؛ ابتدا یکی از مخازن دچار حریق شد، سپس یک مورد نشت گاز حادثه آفرید و چهار روز پیش نیز یک حادثه آتش سوزی باعث مصدومیت ۴ نفر از کارگران شد که حال یکی از آنان وخیم بود که به تهران منتقل و فوت شد.

نظر شما