سردار هادیان نفر:

در جهان سالانه ۱/۳ میلیون نفر بر اثر تصادفات رانندگی کشته می شوند

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۹:۳۱
کد خبر: ۹۰۶۱۰۴
در جهان سالانه ۱/۳ میلیون نفر بر اثر تصادفات رانندگی کشته می شوند
رییس پلیس راهور گفت: امروز معضل تصادفات یکی از مهمترین مسائل دنیا است که بر اثر آن، سالیانه در جهان ۱/۳ میلیون نفر کشته و بیش از ۵۵ میلیون نفر مصدوم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در دوازدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور‌های خارجی مستقر در تهران با اذعان به این موضوع که پلیس راهور مسئول اجرای نظم و مقررات و حفظ امور راه‌ها در سطح کشور است، بیان کرد: امروز معضل تصادفات یکی از مهمترین مسائل دنیا است که بر اثر آن، سالیانه در جهان ۱/۳ میلیون نفر کشته و بیش از ۵۵ میلیون نفر مصدوم  می‌شوند.

او ادامه داد: با توجه به توسعه تردد، دیگر روش های سنتی در برقراری نظم و امنیت مؤثر نیست و امروزه کشور‌هایی که از روش  نوین برخوردار اند، تواسنته اند میزان تصادفات را کاهش دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: پلیس برای برقراری نظم و کاهش تصادفات، برنامه‌هایی دارد از جمله حرکت بین خطوط، ساماندهی تردد عابرین، آموزش فرهنگ صحیح رانندگی، ساماندهی موتورسیکلت‌سوراران و ساماندهی همیاران پلیس است.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه طبق شاخصه‌های ترافیک، از سال ۸۵ تا ۹۷ تعداد خودرو‌ها ۱۵۳ درصد افزایش داشته است، گفت: در بازه زمانی گفته شده تعداد موتورسیکلت‌ها ۱۰۳ درصد افزایش داشته است؛ همچنین ۱۰۳ درصد نیز به تعداد افراد دارنده گواهینامه افزوده شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین در این سال‌ها با توجه به شاخص ها با کاهش 37 درصدی جان‌باختگان روبرو بوده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز