در مرزهای چهارگانه غربی هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداریم

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۵:۴۰
کد خبر: ۹۰۶۸۹۲
در مرزهای چهارگانه غربی هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداریم
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از تردد عادی و روان زوار از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی در مرزها وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به آماده‌باش و حضور کامل مأموران یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در مرزهای شلمچه، چذابه ، مهران و مرز خسروی اشاره و اظهار داشت: یگان ویژه نیروی انتظامی با هدف تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی، تأمین امنیت،کمک به سایر پلیس‌های تخصصی و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرزهای چهارگانه حضور فعال دارد.

وی به استقرار مأموران یگان ویژه در قرارگاه امام حسن(ع) در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره و اعلام کرد: ماموران یگان ویژه از اول صفر در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر بوده و در حال حاضر تردد عادی و روان زوار را در این دو مرز شاهد هستیم.

سردار کرمی تصریح کرد: مأموران یگان ویژه تحت فرماندهی قرارگاه پنج تن آل عبا در مرز مهران نیز مستقر بوده و هم اینک تردد عادی و روان زوار- در هر دو مسیر رفت و برگشت- در مرز مهران در حال انجام است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با توجه به هفته ناجا، صبح امروز دعای ندبه با حضور نیروهای مستقر و زوار اربعین در پایانه مرزی مرز مهران برگزار شد.

وی در خصوص وضعیت مرز خسروی گفت: در حال حاضر با توجه به بسته شدن مرز خسروی، تردد زوار از سه مرز دیگر در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز