مسافرکش قلابی با داروی بیهوشی اموال دختر جوان را ربود

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸:۴۹
کد خبر: ۹۰۸۴۶۵
مسافرکش قلابی با داروی بیهوشی اموال دختر جوان را ربود
به گفته رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان، فردی که به عنوان مسافرکش، با آبمیوه مسوم دختر جوان را مسوم و کلیه اموال مسافر را سرقت کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "سعید لشینی" درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: روز بیستم شهریور امسال خانمی جوان به کلانتری ۱۱۸ ستارخان مراجعه و با طرح شکوائیه‌ای مدعی بود: در خیابان نواب به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن مردی حدودا ۳۰ ساله بود، شدم.

پس از طی مسافتی باب گفتگو آغاز شد و پس از کمی صحبت کردن، راننده خودرو که مدعی بود کمی تشنه است جلوی یک آبمیوه فروشی متوقف و پس از خرید آبمیوه یکی را به من تعارف و دیگری را خودش نوشید.

ولی پس از مدت کوتاهی احساس سنگینی در سرم کردم و دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم در کنار کوچه‌ای فرعی افتاده ام و النگوهایم در دستم نیست، کیفی دستی ام که حاوی گوشواره و گوشی و وجوه نقدی و تعدادی نیم سکه طلای بهار آزادی بود به سرقت رفته است.

کلانتر محله ستارخان بیان داشت: در تحقیقات میدانی پلاک انتظامی خودروی مسافر کش شناسایی و پس از شناسایی مالک خودرو، مخفیگاه وی نیز در محدوده کلانتری شناسایی شد.

سرهنگ لشینی ابراز داشت: با اخذ دستور قضائی متهم در روز سیزدهم مهرماه در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از این محل تعدادی از اموال مال باخته از قبیل سکه، گوشی‌های سرقتی و کیف دستی کشف شد.

وی با بیان اینکه شاکی چهره متهم را مورد شناسایی و تایید قرار داد، تصریح کرد: متهم به همراه تحقیقات اولیه انجام شده برای کشف سایر جرائم مشابه و تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز