تهران منتظر باران است

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹:۴۴
کد خبر: ۹۱۱۹۲۳
تهران منتظر باران است
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در بعد از ظهر و اوایل امشب (۲۳ مهر ماه) در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق ضیائیان اظهار کرد: در بعدازظهر فردا (۲۴ مهرماه) این شرایط در جنوب استان فارس، ارتفاعات استان‌های هرمزگان و کرمان و جنوب بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان در سایر مناطق کشور تا ظهر شنبه (۲۷ مهرماه) جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود و در نوار شمالی کشور به‌طور نسبی دما افزایش می‌یابد.

وی افزود: از اواخر شنبه و روز یکشنبه (۲۷ و ۲۸ مهرماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط شمال غرب و غرب بارش رخ می‌دهد.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۴ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا ( ۲ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در این روز در کمترین زمان به ۲۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۶ درجه سانتیگراد می رسد.تهران با وجود اینکه تمام کشور شاهد باران بوده است همچنان منتظر باران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز