عضو هیات رئیسه مجلس:

طرح کاهش آلودگی هوا، برآمده از نشست ۵۱ نفره/ تهران در بحث نیازمندی‌های آب و برق و فاضلاب جزو یکی از فقیرترین مجموعه‌های کشور بود

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۵:۱۴:۲۲
کد خبر: ۹۱۴۴۷۳
طرح کاهش آلودگی هوا، برآمده از نشست ۵۱ نفره/ تهران در بحث نیازمندی‌های آب و برق و فاضلاب جزو یکی از فقیرترین مجموعه‌های کشور بود
بهروز نعمتی با اشاره به نشست نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر تهران گفت: موضوعات مختلفی در این نشست‌ها از جمله کاهش آلودگی هوا و نیازمندی‌های خدماتی مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بهروز نعمتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در رابطه با جلسات مشترکی که فراکسیون امید مجلس با نمایندگان مردم در شورای شهر برای حل مشکلات پایتخت برگزار می‌کنند، گفت: جلسات 51 نفره مشترکی به‌طور مرتب با حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران تشکیل می‌شود. در این جلسات موضوعات مختلفی از جمله موضوعات محیط زیست تهران، عقب افتادن‌هایی که وجود دارد همچنین بهسازی و نوسازی مدارس، مشکلات آب و فاضلاب، برق و موضوعات متعدد مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس افزود: در بحث محیط زیست کارهای خوبی انجام شده است یکسری کاهش آلودگی‌های تهران مدنظر بود که به عدد و رقم‌های خوبی رسیده‌ایم.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: اقداماتی در بهسازی مدارس صورت  گرفته است. در بحث نیازمندی‌های آب و برق و فاضلاب نیز تهران جزو یکی از فقیرترین مجموعه‌های کشور بود که با هماهنگی‌های انجام شده دستگاه‌های خدمات رسان اتفاقات خوبی افتاده است.

نظر شما
پرونده ویژه