دیدار معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با استاندار البرز:

استفاده از ظرفیت جوانان و سمن‌های جوانان برای حل مشکلات شهری استان البرز

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۳:۲۰
کد خبر: ۹۲۳۴۴۱
استفاده از ظرفیت جوانان و سمن‌های جوانان برای حل مشکلات شهری استان البرز
با توجه به انواع مشکلات شهری در البرز، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از ظرفیت جوانان و سمن‌های جوانان استان پایه ریزی یک کار کشوری با محور مدیریت شهری در این استان صورت بگیرد و دبیرخانه آکادمی مدیریت شهری جوانان در البرز تشکیل شود تا هم در حوزه های آموزشی و هم توسعه شهرها کمک بزرگی به کشور شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در دیدار با استاندار البرز گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آمار و عملکرد خوبی در پاسخگویی داشته و جزو ادارات برتر کشور شناخته شده است.

او افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آمار و عملکرد خوبی در پاسخگویی داشته و جزو ادارات برتر کشور شناخته شده است.

تندگویان ادامه داد: در حوزه جوانان نیز از لحاظ تشکل‌ها و توسعه کار گروهی پیشرفت خوبی دارد و استانی پر از ظرفیت در حوزه جوانان و ورزش است.

 او اظهار کرد با توجه به انواع مشکلات شهری در البرز، پیشنهاد می کنیم با استفاده از ظرفیت جوانان و سمنهای جوانان استان پایه ریزی یک کار کشوری با محور مدیریت شهری در این استان صورت بگیرد و دبیر خانه آکادمی مدیریت شهری جوانان در البرز تشکیل شود تا هم در حوزه های آموزشی و هم توسعه شهرها کمک بزرگی به کشور شود.

 به تناسب جمعیت، نیاز به توسعه دفاتر مشاوره ازدواج و خانواده در استان البرز داریم.

دکتر شهبازی: البرز استان جوانی است و جوانان مستعدی هم در حوزه سمنها و هم ورزش دارد. سن مدیریت در استان را سه سال کاهش داده ایم. از برنامه ها و فعالیتهای حوزه های مختلف جوانان حمایت می کنیم.

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز