رئیس کمیته بودجه به نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران:

لزوم توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۸:۳۸
کد خبر: ۹۲۵۸۶۰
لزوم توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان
مجید فراهانی، خطاب به وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات به لزوم توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قطع اینترنت در جریان 176 جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری که تقدیم هیات رئیسه کرد، نوشت: بدون شک اخلال‌گری و ایجاد ناامنی و ناآرامی امری محکوم است که امنیت پایداری و تاب‌آوری زندگی شهروندان را هدف قرار داده است، اما این گونه اقدامات کور و بی اثر نباید زمینه ساز اختلال در کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان گردد.

فراهانی افزود: بدون شک هر دقیقه اختلال در روند این گروه از خدمات زمینه زیان و عدم کسب درآمد بخش زیادی از شهروندان اعم از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تا دیگر ارائه دهندگان خدمات خواهد شد، بر همین اساس لازم است با تدبیر و تمهید مقدمات لازم زمینه توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به عنوان یکی از ارکان اقتصاد شهری امروز فراهم گردد.

او تصریح کرد: برهمین اساس به عنوان نماینده مردم در اجرای بند ۲ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «توجه به پایداری کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان» به وزیر محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات تذکر می دهم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای جهرمی، وزیر محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات، شاهد توجه بیش از پیش به تاب آوری کسب و کارهای اینترنتی و پایداری خدمات اینترنتی به شهروندان عزیز باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز