تندگویان پیشنهاد کرد:

تبدیل بخشی از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به پردیس ورزشی/ شهر آفتاب دستاورد مناسبی تا امروز نداشته است

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۵:۲۱:۳۷
کد خبر: ۹۲۶۵۴۳
تبدیل بخشی از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به پردیس ورزشی/ شهر آفتاب دستاورد مناسبی تا امروز نداشته است
معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص پیشنهادش به شهرداری تهران گفت: طی ماه‌های گذشته پیشنهادی مبنی بر تبدیل بخشی از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به پردیس ورزشی به شهرداری تهران ارائه کردم که تاکنون پاسخی ندادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون وزیر ورزش و جوانان، در رابطه با جزئیات جلسه‌ای که با معاون فرهنگی شهرداری تهران برگزار شده، گفت: طی این جلسه بحث‌های کلان شهری انجام شد برای مثال یکی از جاهایی که در شهر تهران بابت آن هزینه فوق‌العاده هنگفتی شده و هیچ نوع دستاورد مناسبی تا به امروز نداشته است مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب است.

تندگویان بیان کرد: نمایشگاه برای فعالیت تجاری ایجاد و خط مترویی هم برایش احداث شد اما فازهای عملیاتی و اجرایی آن نیمه‌کاره و بهره‌برداری از آن بلااستفاده باقی ماند. همچنان نمایشگاهی مثل شهر آفتاب داریم ولی هنوز در مصلای تهران و در نمایشگاه بین‌المللی با همان شدت نمایشگاه برگزار می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال حاضر شهر آفتاب نتوانسته ساماندهی مناسبی  ایجاد کند، گفت: طرحی در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای شهر داشتم بدین ترتیب اگر این طرح را فضای نمایشگاهی  عملیاتی کنیم، اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

او در رابطه با جزئیات این طرح اظهار کرد: اگر بتوانیم پردیس ورزش شهر تهران را در مجموعه شهر آفتاب داشته باشیم همه اقشار به خصوص جوانان با  رویکرد بهره‌برداری بانوان از این فضا استفاده خواهند کرد و در کنارش باعث رونق شهر آفتاب خواهد شد.

 تندگویان با بیان اینکه با استفاده از این پیشنهاد می‌توانیم تعادلی در شهر برقرار کنیم، گفت: طرح دیگری برای اختصاص سمن سرا در سراهای محله و بهره‌برداری از ظرفیت تشکل‌های جوانان در برگزاری رویدادهای شهری و در برگزاری مناسبت‌های شهری و استفاده از این تشکل‌ها و استفاده از طرح‌های تشکل‌ها ارائه کردم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سایر مباحثی که با معاون فرهنگی شهرداری تهران انجام شده افزود: در حال حاضر تشکل‌هایی داریم که می‌خواهد در شهر تهران آکادمی حقوق شهروندی راه‌اندازی کند؛ فضای محدودی در اختیار این افراد قرار دادیم و بابت ایده این تشکل مکاتباتی انجام شد همچنین مکاتبه‌ای با سازمان فرهنگی و هنری داشتیم و فکر می‌کنم حداقل 4 یا 5 ماه است که قرار است یک صحبت کارشناسی بین تشکل‌ها و کارشناس مربوطه انجام شود که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

تندگویان با بیان اینکه بحث حقوق شهروندی جزو موضوعاتی است که ما می‌توانیم یک آکادمی توسط تشکل‌هایمان تاسیس کنیم، اظهار کرد: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد اما کسی متأسفانه تاکنون پاسخ نداده است. معتقدم شورای اسلامی شهر باید همه نهادهایی که سمن‌ها را مدیریت می‌کنند را دور یک میز بنشاند تا بتوانیم شاهد اتفاقات خوب در شهر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز