فرمانده سپاه محمد رسول الله:

هرکجا که مردم توجیه شده‌اند موفق بوده‌ایم

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۲:۴۴
کد خبر: ۹۳۰۳۲۱
هرکجا که مردم توجیه شده‌اند موفق بوده‌ایم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران به ارائه خدمات بسیج طی ۴۰ سال اخیر پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: در چهلمین سالگرد تاسیس بسیج وقتی از بسیجیان نام آورده می‌شود ایمان و اعتقاد به خداوند مورد تاکید است.

او با اشاره به ۴۰ سال گذشته افزود:  عزت و افتخار بسیجیان در صحنه‌های مختلف دیده شده است. اگر بسیجیان در طول دفاع مقدس نبودند شرایط جنگ تحمیلی به گونه دیگری رقم می خورد.

سردار یزدی گفت: در جریان سیل اخیر بسیجیان فعالیت زیادی انجام دادند.امروز در تهران وارد فضایی از خدمت شده ایم. اصل کار ما در تهران کمک به مردم و همراهی با دستگاه هایی است که به کمک مردم می آیند. بسیج تهران امروز برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی وارد فضای جدیدی شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله اظهار کرد: در موضوع اعتیاد ورود کرده‌ایم و مورد اقبال مسئولین و مردم قرار گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از طلاق را در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کرده ایم گفت: سعی کردیم به واسطه ی افرادی که تربیت می‌کنیم بخشی از این آسیب را کاهش دهیم.

سردار یزدی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۰ هزار سبد کالا در سه مرحله داده‌ایم.

او تاکید کرد:هر جا که مردم توجیه شدند ما موفق بودیم. خواهش من از مجموعه مدیریت شهری این است که برای رفع معضلات و مشکلات اجتماعی و شهری از مردم کمک بخواهند‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز