تخریبگران خودرو‌های شهروندان تهرانی دستگیر شدند!

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۱:۴۷
کد خبر: ۹۳۰۵۸۸
تخریبگران خودرو‌های شهروندان تهرانی دستگیر شدند!
رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری یکی از سه شرور موتورسوار که شب گذشته خودرو‌های شهروندان را در محله شهرک ولیعصر (عج) تخریب کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حیدر آسبان، رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، گفت: شب گذشته تعدادی از شهروندان شهرک ولیعصر (عج) با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس و اعلام داشتند تعدادی شرور با عربده کشی تعدادی از خودرو‌هایی که در یکی از خیابان‌های این شهرک پارک شده بود، تخریب و باز محل گریخته اند.

وی بیان کرد: با دریافت شکایت تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلام اعزام شدند و تحقیقات مقدماتی نشان از این داشت سه جوان موتورسوار، ۶ دستگاه خودروی سواری را تخریب کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، افزود: کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه یکی از اشراره در محدوده شهرک ولیعصر (عج) شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار داده شد.

سرهنگ آسبان با اشاره به اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این تخریب ادامه دارد، تصریح کرد: بررسی سوابق این متهم نشان از این دارد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز