برگزاری دوره آموزشی سامانه توانمندسازی مشارکت‌های اجتماعی جوانان در مشهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۵:۲۵
کد خبر: ۹۳۲۰۹۵
برگزاری دوره آموزشی سامانه توانمندسازی مشارکت‌های اجتماعی جوانان در مشهد
دوره آموزشی سامانه توانمندسازی مشارکت‌های اجتماعی جوانان در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دوره آموزشی سامانه توانمندسازی مشارکت‌های اجتماعی جوانان با حضور سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در مشهد برگزار شد.

پس از پایان این کارگاه، فراخوان معاونت جوانان برای دریافت طرح‌ها و  کارگاه منتشر خواهد شد و از این پس با حذف کاغذ، تمام فرآیندهای دریافت، داوری و تصویب طرح‌های سمن‌ها از طریق سامانه صورت خواهد گرفت.

 سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه کارگاه تخصصی آموزش سامانه توانمند سازی سمن‌های جوانان کشور گفت: از ابتدای زمستان سال جاری، طرح ها، کارگاه ها و ایده های سمن‌ها از طریق سامانه توانمند سازی سمن های جوانان و به صورت آنلاین ثبت خواهد شد.

او افزود: از این به بعد در فراخوان‌ها، فرمی به صورت کاغذی دریافت نمی‌شود و نیازی به حضور فیزیکی افراد در ادارات کل استانی نیست و هر فردی می‌تواند از دورترین نقطه به مرکز استان، از منزل یا محل کار، طرح خود را در سامانه ثبت کند.

 مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: کارهایی مانند بررسی و تصویب طرح ها در شورای داوری و اعلام نتیجه و گزارش گیری پایانی نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

سالک در پایان گفت: افراد عضو در شواری داوری در صورت رد کردن یک طرح باید دلایل قانع کننده ای برای آن بیاورند و تمامی این مراحل از سوی وزارت قابل نظارت و بررسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز