عضو مجمع ملی جوانان کشور:

جوانان در انتخابات مجلس کاندیدا شوند/ امیدواریم بخشی از اعضای مجلس آینده را جوانان تشکیل دهند

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۷:۵۹
کد خبر: ۹۳۲۳۷۲
جوانان در انتخابات مجلس کاندیدا شوند/ امیدواریم بخشی از اعضای مجلس آینده را جوانان تشکیل دهند
علی یزدان‌پناه احمدآبادی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از جوانان خواست تا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی یزدان‌پناه احمدآبادی، عضو مجمع ملی جوانان کشور، گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و تاکید بر حضور چهره‌های جوان در عرصه های مدیریتی کشور از جوانان متعهد، متخصص و دلسوز می‌خواهیم در فرصت باقی مانده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوند.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که باید به جوانان میدان داد و از نیروی آنها نباید غفلت کرد افزود: مجلس و نمایندگان جوان و فعال همراه با روح نشاط و خستگی‌ناپذیر می‌توانند با پیشتکار و آشنایی با علوم و تکنولوژی جدید، کشور را متحول کرده و وضعیت مردم را بهبود دهند.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان در پایان ضمن تاکید بر متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعالان جوان، در همه‌ میدان‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت دهند خاطرنشان کرد: امیدواریم بخشی از اعضای مجلس آینده را جوانان تشکیل دهند.

نظر شما