انهدام باند مخوف قاچاق زنان به بهانه ازدواج

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۰:۱۰
کد خبر: ۹۳۲۵۰۴
انهدام باند مخوف قاچاق زنان به بهانه ازدواج
کارآگاهان پلیس پاکستان در تحقیقات خود برای انهدام شبکه‌های قاچاق انسان، فهرستی از اسامی 629 دختر و زن پاکستانی به دست آورده‌اند که به عنوان عروس به مردان چینی منتقل شده‌اند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کارآگاهان پلیس پاکستان در تحقیقات خود برای انهدام شبکه‌های قاچاق انسان، فهرستی از اسامی 629 دختر و زن پاکستانی به دست آورده‌اند که به عنوان عروس به مردان چینی منتقل شده‌اند. در این فهرست آمار و مشخصات زنانی که از سال 2018 قاچاق شده بودند، آورده شده است که این اطلاعات شامل شماره ملی عروس‌ها، نام‌های همسران چینی و تاریخ ازدواج آن‌ها است.

این پرونده، بزرگ‌ترین پرونده قاچاق است که تاکنون شناسایی و منهدم شده است، هرچند به خاطر مسایل دیپلماتیک دو کشور، سرعت پیگیری پرونده کاهش یافته است.

در دادگاه اکتبر این پرونده که در "فیصل آباد" پاکستان برگزار شد، 31 متهم چینی از اتهام قاچاق تبرئه شدند.

به گفته یک مقام دادگاه و بازپرس پلیس، بسیاری از زنانی که در ابتدا با پلیس در این مورد صحبت کرده بودند، از شهادت در دادگاه خودداری کردند، چرا که مورد تهدید قرار گرفته یا تطمیع شده بودند. ضمن اینکه این دو مقام دادگاه و پلیس به دلیل ترس از توبیخ و تنها به شرط گمنام ماندن حاضر به ارائه اطلاعات به خبرنگاران شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز