صحت سنجی دوربین‌ها ثبت جریمه پایتخت

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۸:۱۹
کد خبر: ۹۳۲۹۹۲
صحت سنجی دوربین‌ها ثبت جریمه پایتخت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دوربین‌های پایتخت باید استانداردهای نیروی انتظامی را داشته باشند تا شهروندان به اشتباه جریمه نشوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مهماندار، افزود: در حال حاضر ۳۵۰ دوربین پلاک خوان در شهر تهران نصب شده است که دارای کد پلیس هستند و تمامی تخلفات اعم از ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک، طرح کاهش آلودگی هوا و معاینه فنی را ثبت می کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از سال گذشته شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران ۳۳ دوربین در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران نصب کردند و تقاضای تخصیص کد پلیس داشتند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت ادامه داد: همان طور که می دانید، صحت سنجی دوربین ها باید استانداردهای ناجا را بگذراند که شهروندان به اشتباه جریمه نشوند.

وی تصریح کرد: به همین منظور این ۳۳ دوربین مورد بررسی و امتحان قرار گرفت و ۲۱ دوربین در ۲۱ نقطه توانستند استانداردها را بگذرانند، البته برخی از این دوربین ها با اغماض توانستند مجوز برای فعالیت اخذ و کد پلیس دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور پایتخت اصافه کرد: ۱۲ دوربین دیگر از همان مجموع ۳۳ دوربین نتوانستند، استانداردهای لازم را کسب کنند و قرار بر این شد تا آیتم های صحت سنجی را بالاتر ببرند و ما مجدد آزمایش کنیم و اگر تاییدیه از ناجا گرفتند آن ۱۲ دوربین دیگر هم مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز