مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیلی هستند؟!

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۱:۳۳
کد خبر: ۹۳۳۲۸۸
مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیلی هستند؟!
به دلیل برودت و سردی هوا و همچنین شیوع آنفلوآنزا مدارس برخی استان‌ها فردا یک شنبه ۱۷ آذر تعطیل هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران و لغزندگی معابر و همچنین شیوع آنفلوآنزا مدارس برخی استان ها فردا یک شنبه تعطیل هستند که در ادامه این گزارش به بیان آنها می پردازیم.

تعطیلی مدارس گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد: بر اساس مصوبه جلسه فوق‌العاده کارگروه سلامت استان، همه مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی از ظهر شنبه ۱۶ آذر تا ظهر سه‌شنبه ۱۹ آذر تعطیل شد مدارس از شیفت عصر سه‌شنبه ۱۹ آذرماه دایر است.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان

داوود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا تمامی مدارس سیستان‌و‌بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه ۱۷ آذرماه تعطیل خواهند بود.

تعطیلی مدارس قزوین

خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص تعطیلی مدارس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا و تامین سلامت دانش آموزان و جلوگیری از انتقال ویروس این بیماری با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان استانی و برگزاری جلسات تخصصی با دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور کاهش انتقال عامل بیماری و رفع نگرانی خانواده‌های محترم مقرر شد تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و تمام مدارس استثنایی در تمامی مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان قزوین در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا یکشنبه ۱۷ آذر ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس اردبیل

یکشنبه ۱۷ آذرماه ۹۸ به دلیل برودت هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری در مدارس، کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل است.

نظر شما
پرونده ویژه