مدارس کدام استان‌ها فردا هم تعطیل است؟

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۳۹۴۳۰
مدارس کدام استان‌ها فردا هم تعطیل است؟
آلودگی هوا مدارس شهرهای تبریز ، مدارس ارومیه را دوباره تعطیل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز، مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرهای مذکور فردا و پس فردا اول و دوم دی ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.

طبق اعلام ستاد مدیریت بحران استان ، این تصمیم با توجه به پایدار بودن وضعیت جوی شهر تبریز و به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی اتخاذ شده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان هم اعلام کرد : تعطیلی مدارس شامل امتحانات نهایی نبوده و در زمان تعیین شده برگزار و امتحانات داخلی با تعیین مدیر مدرسه و معلم مربوطه به زمان دیگر موکول خواهد شد.

هوای تبریز امروز در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: تمامی مدارس نواحی یک و 2 ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش فردا، یکشنبه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌شود.

مهدی محمد پور افزود: با توجه به نظر کارگروه ویژه آلودگی هوا مبنی بر وجود آلایندگی‌های جوی با هدف پیشگیری از افزایش آلایندگی، مدارس این شهرستان تعطیل است. امروز هم بسیاری از خانواده‌های ارومیه‌ای از حضور دانش‌آموزان به خاطر آلودگی هوا در مدارس جلوگیری کرده بودند.

شاخص آلودگی در ارومیه طبق برخی آمار به حدود 120 رسیده که ناسالم برای گروه‌های حساس است.

آذربایجان‌غربی دارای پنج هزار مدرسه و واحد آموزشی است که در آنها 607 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز