روزانه یک موتورسوار جان خود را ازدست می دهد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۴:۰۸
کد خبر: ۹۴۴۹۷۷
روزانه یک موتورسوار جان خود را ازدست می دهد
پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران گفت: حدود 30 درصد از مصدومان اورژانس تهران مربوط به حوادث رانندگی است. همچنین روزانه یک موتورسوار جان خود را در حوادث رانندگی از دست می دهد و متاسفانه بیشترین مصدومان ترومایی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می شوند را موتورسواران تشکیل می دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روزانه 350 مصدوم ناشی از حوادث رانندگی در تهران داریم و اغلب آنها موتورسوار هستند چرا که در داخل شهر سرعت خودروها خیلی بالا نیست و بیشتر مصدومان را موتورسواران تشکیل می دهند. اگر موتورسواران ایمنی های لازم را در هنگام موتورسواری رعایت نکنند، احتمال مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در شب افزایش پیدا می کند.

 

صابریان در ادامه افزود: البته موتورسوارانی نیز هستند که از کلاه و لباس ایمنی استفاده می کنند و به قوانین احترام می گذارند، اما متاسفانه بیشتر موتورسواران این مورد را رعایت نمی کنند و تعداد زیادی از آنها در حوادث رانندگی دچار معلولیت می شوند. موتورسوارن در صورتی که از کلاه و لباس مناسب استفاده کنند در حوادث ترافیکی آسیب کمتری خواهند دید.

رئیس اورژانس تهران با اشاره به کمپین موتورسوار خوب، بیان داشت: برگزاری این چنین کمپین ها در ارتقا فرهنگ درست ترافیک تاثیرگذار خواهد بود. یک موتورسوار زمانی که صبح از منزل خارج می شود و به این فکر باشد که خانواده او منتظرش هستند، با استفاده از کلاه و لباس مناسب و احترام به قوانین جان خود را حفظ می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز