تندگویان خبر داد؛

پیشنهاد نامگذاری مسیر تهران تا کربلا به نام شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۴:۱۸
کد خبر: ۹۴۶۰۱۰
پیشنهاد نامگذاری مسیر تهران تا کربلا به نام شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پیشنهاد فرزندان شهدا برای نامگذاری مسیر تهران تا کربلا به نام شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش  و جوانان گفت: درخصوص پیشنهادهایی که از سوی خانواده‌های شهدا و فرزندان شهدا برای اختصاص نام معبری در شهر تهران به نام شهید قاسم سلیمانی صورت گرفت و به دنبال آن پیشنهادی را با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردیم که اتوبان و بزرگراهی ملی و در سطح کشوری را به نام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری کنند که باید در سطح دولت تصمیم گیری شود.

او ادامه داد: این پیشنهاد صبح امروز به شکل مکتوب به وزیر کشور، دکتر رحمانی فضلی ارائه شد که در صورت تایید ایشان اجرایی خواهد شد.

معاون امور جوانان عنوان کرد: این پیشنهاد به اختصاص یک مسیر بزرگراهی کشور اشاره دارد که در زمانی که نقشه ایران در نقشه های بین المللی قابل رویت و رصد خواهد بود.

تندگویان خاطرنشان کرد: در این پیشنهاد ذکر شد تا در صورت امکان مسیر تهران تا کربلا به نام دو شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس مزین شود.

او در پایان تاکید کرد: این اتفاق که نشان دهنده وحدت و ارادت دو کشور است و بعلاوه مسیر بلندی است که در نقشه جهان به راحتی قابل رویت است، خاری در چشمان دشمنان و پاسخ دندان شکنی به افرادی است که گمان می کردند با شهادت این عزیزان اسم آن ها از تاریخ خط خواهد خورد و آمریکایی ها هم متوجه خواهند شد که پیوند این دو ملت به این راحتی از هم گسستنی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز