فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۸۳ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۶:۴۶
کد خبر: ۹۴۸۰۴۲
کشف ۸۳ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 83 میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق و دستگیری 18 نفر توسط نیروی انتظامی در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی، گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه جدی با قاچاق کالا 83 میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در عملیات ضربتی ظفر 104 در مرکز و شهرستان‌های استان اصفهان طی 48 ساعت گذشته کشف شد.

وی با اشاره به بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند رصد و کنترل دقیق خودروها در محورهای مواصلاتی و استفاده از ظرفیت و توان کلیه یگان‌های انتظامی و واحدهای عملیاتی در طرح مذکور گفت: مأموران در این عملیات موفق شدند 10 دستگاه کامیون کشنده حامل انواع کالاهای خارجی قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور حجم زیادی کالای قاچاق شامل پارچه، کفش، مواد خوراکی، لوازم خانگی، تجهیزات رایانه ای، فیلتر روغن خودرو، لوازم صوتی و تصویری، دزدگیر و سنسور عقب خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله‌های قاچاق مکشوفه را بالغ بر 83 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 18 نفر نیز دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز