برگزاری دومین کنگره ملی خانواده معاونت جوانان در نمایشگاه تعاملی دستاوردها و خدمات فعالان حوزه خانواده؛ یکم تا سوم بهمن ماه

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۷:۳۴
کد خبر: ۹۵۳۷۷۱
برگزاری دومین کنگره ملی خانواده معاونت جوانان در نمایشگاه تعاملی دستاوردها و خدمات فعالان حوزه خانواده؛ یکم تا سوم بهمن ماه
نمایشگاه تعاملی دستاوردها و خدمات فعالان حوزه خانواده در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ( 1 تا 3 بهمن ماه)، از ساعت ٨ تا ١٨ در مجموعه سرچشمه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اعظم کریمی، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در دومین کنگره ملی خانواده معاونت جوانان در نمایشگاه تعاملی دستاوردها و خدمات فعالان حوزه خانواده به برنا گفت: این نمایشگاه در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ( 1 تا 3 بهمن ماه)، از ساعت ٨ تا ١٨  در مجموعه سرچشمه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. 

او ادامه داد: در بخش نمایشگاهی این کنگره معاونت جوانان به صورت غرفه مستقل حضور خواهد داشت و به ارائه گزارش و دستاوردهای این حوزه می پردازد. 

کریمی عنوان کرد: لازم به توضیح است که دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان به منظور ارائه تجربه های موفق در برگزاری کارگاه های آموزشی در طول پروسه ازدواج، ارائه خدمات مشاوره ، ساماندهی خیرین ازدواج، آموزش مهارت های زندگی و  غیره در نمایشگاه تعاملی دستاورد ها و خدمات فعالان حوزه خانواده که در حاشیه ی دومین دوره گنگره ملی خانواده برگزار می شود، مشارکت خواهد داشت.

 مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از این رو در تلاش هستیم تا با مشارکت ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و همینطور با مشارکت سازمان های مردم نهاد بتوانیم محصولات فرهنگی چندرسانه ای را در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن، موشن گرافی در حوزه‌ی خانواده، ازدواج و کنترل و کاهش طلاق ارائه دهیم.

او با بیان اینکه این قبیل اقدامات می تواند گامی موثر در توسعه فرهنگی و آموزشی داشته باشد، گفت: همچنین گزارش اقدامات دفتر برنامه‌ریزى در خصوص سیاست های ابلاغی جمعیت از سوى مقام معظم رهبرى، معرفى مراکز مشاوره ازدواج و خانواده و نحوه فعالیت آنها از دیگر بخش های قابل ارائه در این نمایشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز