جزئیات گازسوز کردن رایگان خودروها

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۲:۵۳
کد خبر: ۹۵۳۸۰۱
جزئیات گازسوز کردن رایگان خودروها
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، وزارت نفت این مجوز را دارد تا یک میلیون و 464 هزار خودروی باری و مسافر که در حمل و نقل عمومی فعال هستند، وام داده شود تا خودروهای مشمول این مصوبه به صورت رایگان به گازسوز تبدیل شوند. محل اعتبار این تسهیلات نیز از محل صرفه جویی و صادرات بنزین خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمید قاسمی ده چشمه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مسئول وام گیری و وام دهی به مردم خواهد بود و مردم درگیر کارهای اداری وام گرفتن نخواهند شد وفقط مردم برا تسهیل کار و نوبت گیری برای تبدیل خودروهای خود در سامانه WWW.IRNGV.IR ثبت نام کنند تا پس از تایید اطلاعات و تعیین زمان مراجعه، به صورت رایگان به گاز سوز تبدیل شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه بیان داشت: روند اجرایی این طرح آغاز شده و قراردادهایی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بانک ها و 14 زیر گروه اجرایی که عموما سازنده های مخازن و کیت سازان و خودروسازان هستند در حال عقد قرارداد هستیم و تا دو هفته دیگر به مرحله اجرایی خواهیم رسید.

قاسمی ده چشمه در پایان گفت: شهروندان پس از ثبت نام در سامانه WWW.IRNGV.IR و اعلام اطلاعات فردی و مالکیت خودرو، بر اساس زمان ثبت نام برای مراجعه اولویت بندی می شوند و زمان مراجعه به مراکز مجاز تبدیل به آن ها پیامک داده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز