اتصال خط ۳ مترو به ایستگاه راه آهن

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۴:۴۲
کد خبر: ۹۶۵۵۶۵
اتصال خط ۳ مترو به ایستگاه راه آهن
شهردار منطقه ۱۱ تهران از افتتاح پیاده‌راه استاد شهریار و پروژه اتصال خط ۳ مترو به راه آهن تا قبل از سال جدید خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران درباره برنامه‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، اظهار داشت: توسط شهرداری منطقه نقشه گردشگری نوروز تهیه شده و ۱۰۰ نقطه  حائز اهمیت در این زمینه شناسایی و برای ایام نوروز در اختیار گردشگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اولین موزه روانشناسی ایران نیز در بیمارستان روزبه‌ تهران راه‌اندازی می‌شود که به نوعی پنجمین موزه دنیا در این زمینه محسوب می‌شود و در ایام نوروز برای گردشگران و شهروندان قابل بازدید است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اتمام مرمت مهمانسرای دانشکده امام علی (ع) با عمر بیش از ۱۰۰ سال خبر داد و گفت: این اثر هنری نیز در نوروز قابل بازدید برای گردشگران بوده و در محور خیابان دانشگاه جنگ واقع شده است.

آبادیان بیان داشت: ۵ مسیر گردشگری ویژه خودروها و دو مسیر گردشگری ویژه دوچرخه برای نوروز در نظر گرفته شده و تا قبل از پایان سال دو پروژه عمرانی افتتاح پیاده‌راه شهریار و اتصال خط ۳ مترو به راه‌آهن را خواهیم داشت.

وی گفت: پروژه خط ۳ مترو به راه‌آهن به صورت مشارکتی به بهره‌برداری می رسد و اقدامات زیادی در آن برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان انجام گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز