حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها افزایش می‌یابد؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۹:۳۲
کد خبر: ۹۶۶۱۴۵
حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها افزایش می‌یابد؟
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ مصوبه هیات دولت در زمینه افزایش حقوق شهرداران و فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها به وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی جمالی نژاد افزود: با توجه به تفاوت قابل توجه حقوق و مزایای شهرداران در مقایسه با مدیران سایر دستگاه های اجرایی، هیات دولت در جلسه ۲۳ بهمن با اصلاح جدول موضوع بند (الف) ماده (۲) آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران، مصوب ۱۳۷۰.۴.۱ هیات وزیران موافقت و این موضوع ابلاغ شد.

وی افزود: به موجب این مصوبه و به منظور ایجاد انگیزه و استفاده از خدمات افراد باسابقه و باتجربه در توسعه مدیریت شهری، در شهرهای کوچکتر درصد افزایش جذب شهرداران در درجات پایین تر مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

جمالی نژاد ادامه داد: همچنین موافقت دولت با افزایش۳۰ درصدی فوق العاده جذب کارکنان شهرداری ها، با تایید وزارت کشور، که در جلسه ۲۳ بهمن هیات دولت صورت گرفت نیز ابلاغ شد.

 وی تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای افزایش فوق‌العاده جذب مربوط به این موضوع از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از منابع داخلی شهرداری های مربوط تأمین می شود و احکام جدید شهرداران و کارکنان شهرداری ها از اول اسفند ۹۸ و پس از ابلاغ وزیر کشور قابل صدور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز