رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران:

جلسه اضطراری شورای معاونین و شهردار تهران برای مقابله با کرونا/ قم باید ایزوله شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۰:۵۱
کد خبر: ۹۶۶۹۳۴
جلسه اضطراری شورای معاونین و شهردار تهران برای مقابله با کرونا/ قم باید ایزوله شود
ناهید خداکرمی در رابطه با اقدامات مدیریت شهری تهران برای مقابله و پیشگیری از انتشار کرونا ویروس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با اقدامات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا گفت: تقریبا از دیروز شهردار و معاونین ایشان و کمیسیون سلامت و کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران جلساتی را برگزار کرده‌ایم و سعی در تدوین دستورالعملی داریم تا رعایت موارد ضروری در مراکز عمومی نصب شود. همچنین اقداماتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس به مسافرین مترو و اتوبوس در حال انجام است.

او در رابطه با تمهیداتی انجام شده، گفت: جلسه اضطراری شورای معاونین و شهردار محترم تهران در حال برگزاری است.

خداکرمی اظهار کرد: برای کارکنان ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و رانندگان تمهیداتی در نظر گرفته شده تا کمتر در معرض باشند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: برای حفاظت از مسافرین حمل و نقل عمومی محلول ضدعفونی کننده دست در مبادی ورودی نصب خواهد شد تا افراد قبل از ورود به ایستگاه‌ها دست‌های خود را ضدعفونی کنند.

خداکرمی ادامه داد: همچنین داخل اتوبوس‌ها و صندلی‌ها و دستگیره‌ها در آخر هر شیفت کاری ضدعفونی انجام خواهد شد و اگر همه محلول ضد عفونی همراه داشته باشند و یا از محلول‌ها استفاده کنند امیدواریم پیشگیری صورت بگیرد.

او در خصوص تدابیر لازم برای رفت و آمد به قم گفت: رفت و آمد به قم با شهرداری نیست. برای شهر قم حتما باید شرایطی مانند حالت ووهان ایجاد شود و شهر باید ایزوله شود. مردم قم فکر نکنند که با آمدن تهران محفوظ می‌شوند بلکه خود و دیگران را بیشتر در معرض قرار می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: بهتر است شهر ایزوله شود و تمهیدات برای حفاظت از جان افراد انجام شود تا اینکه اینکه بخواهیم در سراسر ایران اقدامات انجام بدهیم و بهتر است تمرکز روی شهر قم انجام شود.

خداکرمی در پایان تاکید کرد: نمی‌دانم چرا تعلل صورت می‌گیرد چراکه شهر قم باید ایزوله شود.

خداکرمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز