اختصاص بیمارستان ویژه در بابل برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۶۷۶۰۳
اختصاص بیمارستان ویژه در بابل برای  پذیرش بیماران مشکوک به کرونا
دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد بیمارستان «میناگر» این شهرستان را به عنوان بیمارستان مستقل برای افراد مشکوک به بیماری عفونت‌های تنفسی بویژه کرونا در نظر گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدمصطفی قاسم‌زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: این بیمارستان به منظور قرنطینه و نگهداری از بیماران احتمالی مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد : بیمارستان میناگر با ساختمان مستقل و ورودی مجزا برای پذیرش، معاینه و بستری بیماران مشکوک به کروناویروس آغاز به کار کرده است.

قاسم‌زاده با اظهار این که تمام بخش‌های بیمارستان آیت‌الله روحانی (ره)، طبق روال گذشته در حال انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مراجعان  است، گفت: تداخلی بین انجام خدمات بیمارستان روحانی با واحد مستقل بیمارستان میناگر که مختص بیماران مشکوک ویروسی است وجود ندارد.

شهرستان بابل تنها منطقه در استان مازندران است که برابر اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ۲ بیمار مشکوک کرونا را شناسایی کرده و در قرنطینه قرار داده است.

این بیماران که برابر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل هر دو ساکن قم بوده و پس از احساس ناخوش احوالی به زادگاهشان برگشتند، پیش از تماس با هر فرد و گروهی حتی اعضای خانواده خودشان را به بیمارستان آیت‌الله روحانی معرفی کرده و در آنجا در حال گذراندن مراحل نمونه گیری و درمان هستند.

بر اساس اعلام رسمی استاندار مازندران تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری ویروسی کرونا در این استان از سوی مسئولان حوزه بهداشت و درمان گزارش نشده است ، ولی با توجه به گردشگر پذیری این استان از مناطق مختلف کشور و همچنین سفر گردشگران خارجی ، تدابیر لازم برای مقابله با شیوع احتمالی بیماری تنفسی کرونا به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

طبق دستور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر همسو با اجرای طرح های پیشگیرانه نسبت بیماری کرونا ، کمیته زیستی پدافند غیر عامل در مازندران هم پیش از این فعال شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز