اقدامات شهرداری تهران در خصوص پیشگیری از کرونا:

از احتمال قرنطینه مراجعین گرمخانه‌ها تا تعطیلی غذاخوری‌های مترو

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۸:۳۴
کد خبر: ۹۶۸۰۲۰
از احتمال قرنطینه مراجعین گرمخانه‌ها تا تعطیلی غذاخوری‌های مترو
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه همه افراد نباید از ماسک استفاده کنند، گفت: شهرداری آماده بوده و برای مترو، اتوبوس، تاکسی، سازمان پسماند و فضای سبز برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با کرونا دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه نیازی به استفاده از ماسک برای همه مردم در سطح شهر وجود ندارد، گفت: تنها افرادی که بیمار هستند یا علایم بیماری دارند باید نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری یا شورای شهر برای مقابله با کرونا وظیفه‌ای دارند، افزود: شهرداری آماده بوده و برای مترو، اتوبوس، تاکسی، سازمان پسماند و فضای سبز برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با کرونا دارد.

صدراعظم نوری ادامه داد: دستورالعمل‌های ضدعفونی کردن فضا برای مقابله با کرونا در دستور کار است.

وی همچنین از احتمال به حد نصاب نرسیدن جلسه شورای شهر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به در ارتباط بودن برخی از اعضای شورای شهر با شهردار منطقه ۱۳ که به کرونا مبتلا شده شاید قرنطینه شدن آن‌ها مطرح شود از این رو با به حدنصاب نرسیدن جلسه لغو آن مطرح می‌شود.

نظر شما