اخبار مهمی درباره کرونا که در ایران گفته نمی شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۶۹۲۴۷
اخبار مهمی درباره کرونا که در ایران گفته نمی شود
راست و دروغ، این حکایت فضای مجازی ما در روزهای کرونایی است، ملغمه ای از اندکی راست و کلی دروغ که فقط استرس و نگرانی را به مردم وارد می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، اخبار فضای مجازی همه آن چیزی نیست که باید به مردم گفته شود و مردم بدانند، این فضا این روزهای فقط نگرانی و استرس برای مردم به دنبال دارد و شما نمی توانید در این فضا دنبال خبر درست باشید انگار که هر کس بیشتر مردم را نگران کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

اما اخبار کرونا همه آن چیزی نیست که در فضای مجازی گفته می شود، مثلا کمتر مطلبی را پیدا می کنید که نوشته باشد ۲۱ نفر از بیماران کرونا در بیمارستان های قم تا دیروز و پس از بهبودی کامل مرخص شده اند.

کمتر خبری را می توانید پیدا کنید که به شما بگوید بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا اصلا نیازی به بستری نداند و سرپایی مداوا می شوند.

کمتر نوشته ای را پیدا می کنید که به شما بگوید که استرس و نگرانی مقاومت بدن را کاهش می دهد و باعث می شود در صورت ابتلا به کرونا خطر در انتظار شما باشد.

کمتر پستی را می توانید پیدا  می کنید که به شما بگوید کرونا می گذرد اما این استرس تبعات جبران ناپذیری برای شما دارد.

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که به شما بگوید کرونا در ایران اتفاق عجیب و غریبی است کما اینکه در بسیاری از کشورهای کوچک و بزرگ دنیا این بیماری وجود دارد.

آمار کرونا

اینها و بسیاری دیگر اخباری است که در فضای مجازی به شما گفته می شود بلکه آنقدر شما را می ترسانند که روح و روانتان بهم بریزد، پشت این بهم ریختگی ها سودجویی افرادی وجود دارد که از نگرانی مردم ارتزاق می کنند.

نظر شما
پرونده ویژه