رشد کرونا در کدام استان ها بیشتر است + آمار کامل مبتلایان کرونا به تفکیک استان ها

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۶:۰۲
کد خبر: ۹۷۱۱۹۳
رشد کرونا در کدام استان ها بیشتر است + آمار کامل مبتلایان کرونا به تفکیک استان ها
کرونا در حالی به روز دهم خود رسید که تهران با افزایش 52 نفره بیشترین ابتلا را داشته است. این در حالیست که در این استان دیروز 64 نفر مبتلا شده بودند ولی امروز تعداد مبتلایان کاهش 12 نفری را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، این کاهش ابتلا در گیلان هم دیده می شود به طوری که از ابتلای 21 نفر دیروز به ابتلای 17 نفر امروز رسیده است. اما در قم همچنان تعدا مبتلایان افزایش بیشتری نسبت روز قبل داشته تا جایی که دیروز در قم 16 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده بودند ولی امروز این تعداد امروز به 21 نفر رسیده است. 

در استان اصفهان هم میزان ابتلا نسبت به روز قبل رشد داشته به طوری که دیروز در این استان 10 نفر مبتلا شده بودند و امروز این تعداد به 12 دیگر افزایش یافته است. استان گلستان که دیروز تنها دو نفر بیمار کرونا داشت، امروز 17 نفر دیگر هم ابتلای جدید داشته و استان مازندران که دیروز 6 نفر بیمار داشت امروز 12 نفر دیگر مبتلا شده اند. استان مرکزی دیروز هیچ مورد کرونایی گزارش نشده بود ولی امروز 18 مورد شناسایی شده است.

رشد ابتلا به بیماری کرونا در البرز هم بالا بوده به طوری که ابتلای سه نفره دیروز به ابتلای هشت نفره امروز رسیده است. ابتلای یک نفره اردبیل در روز نهم اسفند به ابتلای 3نفره در دهم اسفند افزایش یافته و ابتلای 2 نفره سمنان به ابتلای 4 نفره رشد کرده است. در حالیکه در کردستان دیروز دو نفر مبتلا شده بودن امروز 5 نفر دیگر مبتلا شده اندف در آذربایجانشرقی هم رشد ابتلا به کرونا در 24 ساعت از 4 به 6 مورد بوده است.

کرونا به فارس با 8 مورد، ایلام با یک مورد و خراسان جنوبی با یک مورد هم رسید، این آمار در کردستان و قزوین هم در 24 ساعت گذشته رو به رشد بوده است.

طبق آمار ارائه شده تا حالا 593 نفر در 26 استان کشور به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد تهران با 180 مورد پیشتاز ابتلا به کروناست و سایر استان ها هم به این شرح قرار دارند:

قم: 109 مورد

گیلان: 82 مورد

مازندران: 32 مورد

اصفهان: 32 مورد

گلستان: 24 مورد

مرکزی: 23 مورد

البرز: 16 مورد

آذربایجان شرقی: 12 مورد

فارس: 11 مورد

خوزستان: 10 مورد

اردبیل: 10 مورد

سمنان: 10 مورد

کردستان: 8 مورد

قزوین: 8 مورد

یزد: 5 مورد

لرستان: 4 مورد

سیستان و بلوچستان: 3 مورد

کرمانشاه: 3 مورد

همدان: 2 مورد

خراسان رضوی: 2 مورد

هرمزگان: 2 مورد

کهگیلویه و بویراحمد: 2 مورد

ایلام: 1 مورد

خراسان جنوبی: 1 مورد

آذربایجانغربی: 1 مورد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز