حمله وحشیانه تماشاگر به خواننده در حین اجرا! +عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۶:۵۵
کد خبر: ۹۷۲۴۰۹
حمله وحشیانه تماشاگر به خواننده در حین اجرا! +عکس
مردی که هنوز ناشناس است، زمانیکه جی موئری لیورپولی در حین اجرای موسیقی زنده بود، بطرز وحشیانه به او حمله کرد و او را به زمین انداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مالکان رستوران های گران قیمت برای اغلب برای جلب مشتریان بیشتر به کسب و کار خود از ترفندهای مختلفی استفاده می کنند که این ترفندها گاه می توانند باعث موفقیت کسب و کار آنها شوند و گاه می توانند باعث صرر بسیار زیاد آنها شوند که جبران آن کار بسیار سختی خواهد بود.

برای مثال برخی از رستوران داران برای جذب مشتریان بیشتر سعی می کنند تا از تزئینات جذاب، موسیقی زنده، آکواریوم های بزرگ، غذاهای باکیفیت بالا و... استفاده نمایند تا این دلیلی برای جذب مشتریان به رستوران آنها شود. از مهم ترین و جذاب ترین اقدامات می توان به موسیقی زنده اشاره کرد که می تواند در حین میل کردن غذا بسیار دلچسب باشد.

اما اخیرا ویدیویی عجیب و باورنکردنی از حمله یکی از تماشاگران به خواننده محبوب لیورپولی در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با بازید و برخوردهای مختلفی از جانب کاربران این صفحات روبرو شود.

دقیقا در در روز 29 دسامبر زمانیکه خواننده معروف لیورپولی به نام " Jay Murray " در حال اجرا بود که ناگهان یکی از مشتریان کافه در اقدامی غیر عقلانی به خواننده معروف حمله می کند و او را به زمین می اندازد. پس از افتادن آقای " Jay Murray " بر روی زمین، شروع به دفاع از خود می کند و سپس شخص عصبی از صحنه با عصبانیت دور می شود.

با این وجود دلیل این اقدام مشخص نشده است و ویدیو حمله به خواننده معروف تنها در چند ساعت به میزان زیادی در شبکه های مجازی دیده شد و از ویدیوهای ویروسی اخیر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز