رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از ۲ میلیون ماسک و دستکش از یک کارگاه تولیدی

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۹:۱۲
کد خبر: ۹۷۲۹۰۱
کشف بیش از ۲ میلیون ماسک و دستکش از یک کارگاه تولیدی
سردار مقیمی از دستگیری ۱۶ محتکر و کشف حدود ۲ میلیون انواع تجهیزات بهداشتی احتکار شده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان امنیت روانی، سلامت و بهداشت عمومی جامعه، گشت‌ها و بازدید‌های مستمر کارآگاهان امنیت اقتصادی در قالب طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی و پزشکی در کشور همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در طرح مذکور که از دوم اسفند تا روز جاری در حال اجرا است، ۶۷۱ واحد صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: در طرح سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی، در بازرسی از انبار‌ها و مراکز توزیع طی ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۹۳۹ هزار و ۵۴۸ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل: یک میلیون و ۷۹۰ هزار و ۳۰ عدد دستکش، ۱۰۱ هزار و ۶۳۳ عدد انواع ماسک، ۴۷ هزار و ۸۸۵ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده احتکاری کشف و یک کارگاه تولید و عرضه انواع ژل‌های ضد عفونی کننده تقلبی شناسایی و پلمب شد.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه در این راستا ۱۶ محتکر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تجهیزات مکشوفه پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع مربوطه به مراکز بهداشتی و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اعلام اینکه پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کند از شهروندان در خواست کرد: در صورت اطلاع از احتکار موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز