مراجعان به مقرهای پلیس تب سنجی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۳:۲۹
کد خبر: ۹۷۶۵۵۴
مراجعان به مقرهای پلیس تب سنجی می‌شوند
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت، از ضد عفونی روزانه تحت نظرگاه‌ها و محل‌های پر تردد و تب سنجی از مراجعان به مقرهای پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای از مجهز شدن تمامی کلانتری‌ها و مقرهای پلیس پیشگیری به دستگاه تب سنج خبر داد و گفت: در ورودی تمامی مقرها و کلانتری‌ها، تمامی کارکنان پلیس و مراجعه کنندگان با این دستگاه‌ها حرارت سنجی می‌شوند و اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس به عمل می‌آید.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به تجهیز شدن کلانتری‌ها و مقرهای پلیس پیشگیری به دستگاه‌های سم پاش، اظهار داشت: روزانه در چندین نوبت محل‌های پر تردد مراجعه کنندگان و همچنین تحت نظرگاه‌ها ضد عفونی و پاک سازی می‌شود.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: تمامی افسران و درجه دارانی که با شهروندان در ارتباط هستند به واسطه شغلی که دارند و کلیه پرسنل پلیس پیشگیری که در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند اعم از افسران، درجه داران، سربازان وظیفه، افسران تحقیق، دژبان‌ها، مسئولان تحت نظرگاه، مأموران ۱۱۰، واحدهای گشت خودرویی و موتوری ملزم به استفاده از دستکش و ماسک شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای در خاتمه با تاکید مجدد بر ضد عفونی چندین باره مقرهای پلیس پیشگیری در طول روز عنوان کرد: پلیس پیشگیری در راستای تدابیر رئیس پلیس پایتخت این اقدامات را برای سلامتی پرسنل و مراجعان در دستور کار قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز