هشدار هواشناسی؛ تگرگ و آبگرفتگی در راه است!

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۰:۱۶
کد خبر: ۹۷۶۵۸۰
هشدار هواشناسی؛ تگرگ و آبگرفتگی در راه است!
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ اسفندماه با فعالیت سامانه بارشی در کشور شاهد آب‌گرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد کشور خواهیم بود، بنابراین هموطنان از سفرهای غیر ضرورری خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در روز شنبه ۲۴ اسفندماه شاهد بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و نوار غربی اصفهان، زنجان، مرکزی، همدان و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و قزوین و یکشنبه در کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، خوزستان و اصفهان خواهیم بود.

این شرایط موجب آب‌گرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد در این مناطق خواهد شد، بنابراین توصیه می شود تا احتیاط در تردد جاده‌ای فراموش نشود،  از سفرهای غیرضروری خودداری شود و انجام اقدامات پیشگیرانه نیز جدی گرفته شود.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، پنج شنبه ۲۲ اسفندماه شاهد افزایش میزان سرعت باد و خیزش گرد و خاک در استان های سیستان و بلوچستان، نوار شرقی خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق یزد،  جمعه در خوزستان و نوار غربی ایلام،  شنبه در بوشهر، خوزستان، ایلام و نوار غربی کرمانشاه و یکشنبه در خوزستان و بوشهر خواهیم بود.

این شرایط موجب کاهش دید و کیفیت هوا دراین مناطق می شود بنابراین توصیه می شود از حضور در فضای باز اجتناب شود و انجام اقدامات پیشگیرانه فراموش نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز