بازگشایی ۷ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۸۰۷۳۳
بازگشایی ۷ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۷راه ارتباطی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب این استان با فروکش کردن آب بازگشایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ یداله ستوده، فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان،   اظهار داشت: هم‌اینک مسیرهای فنوج - بنت، کتیج - رمشک، کتیج - جلگه چاه هاشم، نیکشهر - قصرقند، دلگان - زهکلوت، ایرانشهر- بم و دلگان - ایرانشهر بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: مسیرهای زهکلوت- دلگان، فنوج - اسپکه، ایرانشهر - مهرستان و جلگه - بهشت آباد در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان بسته است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سیلاب ۲ روز اخیر مسدود شدن ۱۱ مسیر ارتباطی در جنوب این استان را به همراه داشت، گفت: با وجود بازگشایی محورهای ایرانشهر- بم و ایرانشهر دلگان با توجه به لغزنده بودن جاده ضروری است رانندگان با احتیاط تردد کنند.

وی گفت: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

ستوده با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه بیان کرد: عوامل پلیس راه کنترل ترافیک و قانونمندی عبور و مرور را در دستور کار قرار داده‌اند و بیشترین علت تصادفات توجه نکردن راننده به جلوست و رانندگان باید در مسافت‌های طولانی پس از هر ۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت و هوشیاری خود را تجدید کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز