زندگی یک آدم فضایی ناشنوا در یک روستا! + عکس

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۳:۰۲
کد خبر: ۹۸۲۱۴۵
زندگی یک آدم فضایی ناشنوا در یک روستا! + عکس
مدتها قبل بود که دندان هایش شروع به خرد شدن کردند و شنوایی اش را از دست داد و حالا او یک آدم فضایی زنده ساکن روستایی در جنوب غرب چین است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ "زیا یوآنهای" مرد 53 ساله که در یکی از روستاهای چونگ کینگ در جنوب غربی چین با یک ناهنجاری عجیب زندگی می کند به مرور زمان چهره اصلی خود را از دست داده و شبیه موجودات تخیلی فضایی شده است و خانواده ی وی امیدوارند که با انجام جراحی های صورت این مشکل برطرف شود.

اختلال هیپرپلازی عامل اصلی ناهنجاری در چهره این مرد چینی است . سلول ها در پاسخ به تغییرات محیط اطرافشان می توانند خود را تغییر دهند. هیپرپلازی یکی از این پاسخ ها است. هیپرپلازی به معنی افزایش تعداد سلول ها است. هیپرپلازی زمانی رخ می دهد که جمعیت سلولی قابل تکثیر باشد. ممکن است هیپرپلازی همراه با هیپرتروفی و اغلب در پاسخ به همان محرک ها رخ دهد. هیپرپلازی می تواند فیزیولوژیک یا پاتولوژیک باشد درواقع یعنی هم می تواند در شرایط طبیعی بدن و در انسان سالم رخ دهد و هم در شرایط آسیب شناختی و بیماری.

 " زیا یوآنهای" در این مدت به دلیل رشد غیرطبیعی سلول های صورتش علی رغم از دست دادن تناسب و فرم صورت دچار خرد شدگی دندان ها و کم شنوایی شدید شده است. برادر بزرگتر او می گوید:این اختلال در دوران بزرگسالی در چهره برادرم بروز کرده و روز به روز بیشتر شد اما از انجایی درمان این مشکل بسیار گرانقیمت است ما توانایی انجام آن را نداشتیم و همین باعث شد که برادرم امروز به این شکل دچار مشکل شود.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز