مقام بالای علمی ایران، مدیون جوانان خستگی ناپذیر

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۷:۱۳
کد خبر: ۹۸۴۵۱۴
مقام بالای علمی ایران، مدیون جوانان خستگی ناپذیر
صادق خسروی - رئیس مجمع ملی جوانان کشور

نام جوان به تنهایی می تواند موجی از شور و امیدواری را در جامعه ها خلق کند  و این خاصیت ذاتی، بی شک موهبتی بزرگ و چراغی روشن برای حرکت یک جریان به سمت قله های عظمت و افتخار است.

زیبایی این یکرنگی را می توان با کنار هم گذاشتن اتفافات دوسال اخیر در همراهی و کمک رسانی به هموطنان عزیزمان بخوبی دید، سیل و کرونا مهر اثباتی بود بر توانایی بی بدیل که می توان در اداره کشور نیز به جوانان اعتماد کرد.

همواره این بود است که نشاط، تحرک، قدرت و انگیزه های بلند رویش و پوشش، ره آورد جوانی است و عطف تمام آنچه را که موفقیت نامیده اند از حضور جوانان حاصل شده هست، صنایع های مختلف ایران اسلامی، توانایی در عرصه های مختلف که موجب شده است هیچ دست درازی به کشور نشود چون صنایع دفاعی و مقام بالای علمی ایرانی، همه از حضور جوانان خستگی ناپذیر رقم خورده است.

و جوانانی که از اندیشه و دانایی ریشه دارند،  با قدر دانستن این فرصت،  ره توشه ای از علم و حکمت و مکنت برای نسل های دیگر فراهم می‌کنند.

بی شک حضور جوانان در عرصه های مدیریتی، اقتصادی و اجتماعی، بهترین ها را رقم خواهد زد و این روزها بنا بر توانایی های اثبات شده بهتر است با اعتماد دولت راه برای ورود جهادی جوانان به عرصه های مدیریتی و اجرایی فراهم شود و بسیارند جوانانی که در جایگاه های مختلف دولت به نام جوان از ورودشان به عرصه های مدیریتی و اجرایی جلوگیری می‌شود.

اینجانب روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و آغاز هفته جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی تهنیت عرض نموده وسلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور در هفته جوان امسال نیز چون سال قبل در کنار سازمان های مردم نهاد جوانان جهت خدمت به هموطنان عزیز این بار برای مقابله با کرونا با ادامه برنامه های خدمت رسانی سمن ها همراه خواهد بود و برنامه هایی مجازی در قالب های مختلف و موضوع و محوریت کرونا برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز